EnTaHLa...

Hari ni masuk hari ke 13 kiter berpuasa...hurm, so far so gud...perangai masih terkawal but a bit slighted by something yang i want to jot down here but I have to think twice to do so...

Esok balik umah abg aku lagi!!! my parent gonna pick me tomorrow kat Kolej Kelima yang serba indah ini, huhu...since mereka from JB so, they'll be straight up amik aku kat sini...windunya nak berkumpul ramai2 ngan abg2 aku(tiber2), nak semua sekali ada bersama...Sekang dah susah nak be in such circumstances...Masing2 bz...Semalam call my mom, riuh sungguh suara anak2 sedara aku...mak aku pun epi jerk kat sana...seronok ler dapat jumpa cucu, especially Zikri ... hurm, that boy...cant's describe via words =/

Niat di hati nak study JAVA ni boleh lak menyimpang...hahaha...tadi tgk kekasihku seru kejap, print all the JAVA's asgmnt untuk rujukan nak study...Lepas tu open my fwenster and sekang blog! biler la nak berhenti tu??? Hurm...

Dahla kot sampai sini...ngeee...juz nak meng'update'kan aper yg patut... =)

Comments

Popular posts from this blog

My P.O.V - Shontelle her T-shirt song?

...there goes my chance (yg entah ke berapa kali)

When the love falls