Nak cakap pasal minggu....

Weeee~! assignment semua dah hantar, report, projek semua dah settle...next week start final exam ... tapi yang peliknya tu, tak teruja sangat nak habis sem ni...mungkin sebab habis exam kena pikir nak wat proposal untuk fyp sem depan ... huhuhu ... Tajuk dah ada so far, cuma nak memikio camne nak buat tu satu hal lain ... huhuhu

Review subjek yang aku amik sepanjang sem ni ... Dalam, banyak2 subjek yang aku amik sem ni satu subjek ni je yang aku mmg tak boleh faham apa yang cuba disampaikan ... agaknya terlalu berseni kot ... haha ... subjek software testing ... Kadang2 bila dengar lecture aku jadi kesian dengan lecturer tu, hehehe ... bukannya apa, aku rasa mmg kurang org yang faham berbanding yg faham apa itu software testing ... all those design topics ... huhu, agaknya bukan subjek major kitorang kot...tapi so far result aku okay

Untuk database ... fuh, aku rasa ni lah subjek killer aku sem ni ... Dah macam amik diskret dah ... Dulu amik diskret time final yang kena struggle...samalah agaknya dengan database ni, sebab carry mark kurang memberangsangkan ... Subjek tu menarik cuma aku yang kureng skill kot bab2 database nih, huhuhu (T_T)

Subjek paling best dan menarik yang aku mmg suka giler adalah Operating System ... Lecturer best, faham dia ajar dan menarik ... For once, aku rasa aku dah jumpa satu subjek favourite dalam bidang Sains Komputer nih ... Boleh tarik nafas lega la kan? Kata orang kalau belajar tapi tak jumpa apa yang kite minat susah gak tuk excel ... tapi bila buat sistem rasa best jugak develop system ... So, sekarang i have a choice compare to dulu aku langsung tak nampak apa aku nak dalam bidang ni coz this is not what i want ... Well, looooooonnnnnnggggg story ... But now, i'm happy with this path =D ... Thankz to my father.

Lain2 subjek yang aku amik, is Java - dis one aku amik semula utk naikkan gred, entahlah naik ke tak...hehe =P

The other one is Computer Architecture....Subjek ni menarik tapi pening sikit sebab belajar benda2 dalam komputer ... tapi okayla, aku boleh ikut

hurmmm, minggu yang bz dah berlalu...and past few weeks agak menggembirakan sebab dah jumpa my gegulahati and dapat kuar ngan kengkawan...

Dalam minggu ni gaks, dapat msg misteri .... ada hamba ALLAH ni msg, nak berkenalan - well, itu tak pe lagi tapi yang agak kurang disenangi tu sebab dia menggunakan istilah "empunya wka"
Adakah aku di'stalk' tanpa aku menyedarinya??? Dalam kepala aku adalah syak someone tapi tak taula adakah dia ataupun tidak...jadi, biarlah ... aku nak kenal2 thru hp ni sorry, i stopped believing in this kind of way to approach people ... You want to get to know me be a man come in front ... Aku ni takdela kejam sangat kot sampai nak memalukan orang tanpa sebab ... so, releks sudah~

Hurm, previous week jugak lepas aku terima satu ayat kasar dari sesorg on my chatbox, aku rasa cam nak delete terus blog aku ni, tapi kengkawan aku kata sayangla, apela ... So, aku tak jadi nak delete tapi aku pun heran apalah masalah orang tu nak memburuk2an orang lain, nak serang blog orang .... Rasanya tak perlu kot ... It is not my fault kalau pembaca misteri yang baca blog ni tiba2 rasa cam terkena kat muka sendiri, naik angin tak perlulah nak buat pengakuan yang bukan2 kat chatbox tu...Tiba2 rasa cam terbatas nak luahkan apa2 dalam blog sendiri ... Boleh tak, kalau tak suka tak yah je masuk blog ni, gi la jelajah blog orang lain ... TOLONGLAH!

Betullah tu, "BERDIAM DIRI LEBIH BAIK DARIPADA BERKATA-KATA" ... I think i shud stop for now...it doesn't mean i'm deleting my blog but only to give myself some time to figure this out ... Kepada pembaca yang terasa tu, aku minta maaf, point aku tulis bukannya nak kenakan sesiapa pun i juz say what i have experienced.

Comments

Eyt ok per kalo ada serangan blog, ko bleh sue dier, then masuk court, bleh mintak papmpasan, blog ko up rating, ka-ching =p

Lol~ Goodluck finals!
hampeh....hehehe =P

Cyber crime susah nak detect lor...

Popular posts from this blog

My P.O.V - Shontelle her T-shirt song?

...there goes my chance (yg entah ke berapa kali)

When the love falls