Self Project #1 DELAYED!

Assalamualaikum w.b.t

(Heee, mode sopan - puasa,puasa)

Okey, unfortunetely I have bad news for myself and kengkawan blog yg mengikuti perkembangan project aku ... sigh~

Wuuuuuuu~
Kenapakah?

Okay, seperti yang telah aku terangkan di dalam entri aku yg sebelumnya ... Aku kan tengah berusaha dan memberikan diri aku 2 minggu untuk master main lagu Yiruma tu tapi sedang aku syok2 berlatih sekali ada key yang dimainkan tiada pada organ aku ... which is the high pitch ... Aku yg buta piano ini tidak langsung tahu nak alter note yang ada ... Aku agak frust jugak sebab aku dah sampai minit 1:16 dah by the time ... I need a bigger organ yang ada lebih daripada 4 octave (itulah yang dikatakan dalam internet) hehehehe =p ... Which mean im gonna need my brother punyer yang berada di KL ... So, how is that gonna happen?
Berjanggut nak tunggu pergi sana, bulan 10 lah gamaknye...dah tu aku tak tau macam mana aku time tu, adakah aku masih mahu meneruskan dengan projek tersebut? Darn! always something stop me on a way.

Tapi tak pelah ... Nak buat macam mana, right?

As for today, actually it's my blog 2nd ANNIVERSARY!!! Hoiya, hoiya!! Tebabom~! (Bunga api meletup2 di awanan) ekekekeke

Tak ada yang menarik untuk dikongsikan accept for that bad news ... Meanwhile, I'm going to skip to the 2nd project which im not gonna state it here just yet because i want it to be finish first and then I'll let you know what the 2nd porject is ... Takut nanti tak menjadi lagi, akak juga yang malu, right???

Alrite till then!
-ToODLeZ-

Comments

eM. said…
ape seken project kau?. tu la. aku nk sapot piuk, kau taknak..
hehehe....ko giler...

aku nak ko main siput...tak kira...ko tiup kasi kuar bunyik jugak.

Popular posts from this blog

...there goes my chance (yg entah ke berapa kali)

My P.O.V - Shontelle her T-shirt song?

Gabai dalam kenangan (^________^)