Shoe....

TADA~!!!

Apakah kasut plak jadi topik entri ni??? HAHA

Sangat excited semalam, pergi ke Setia Alam - Tolong member move out. Seriously, I adore all the facilities there. SEMUANYA DEKAT KOT!!! Sangat jeles!

And we spent like 2 hours I think dekat Starbucks - Having my Choco Cappucino plus pillow talk with my friends, really enjoy the night. Lama gila tak lepak macam tu. Since dekat sana makin lewat, makin ramai plak orang datang melepak. So, kitorang pun duduklah dekat situ sampai jam almost 12AM I think. Macam 2 tahun tak jumpa, banyak nak catch up - memang poyo!

Okay, back tu main topic ... 

So after help up a bit dalam proses pindah umah tu, me and my friends pun keluar pergi ke Setia City Mall. Lunch kat sana. Since I never been there so excited sikitla. After lunch tu, kita SIGHT-SEEING!!

Actually, nak cari kasut bertutup memang dah lamalah tapi memandangkan struktur kaki aku yang jari kaki terlebih kepanjangan, agak sukar nak dapatkan size yang betul2 fit and selesa. Seriously, looking for my own shoe really tiring. Kekadang boleh bawak ke give up kot!! Hurmmm, I wonder if my partner can put up with that ... heh~

Jadi, kitorang pun meneruskan jalan-jalan cari kasut aku tu ... Berhenti banyak gakla lokasi ... Macam biasalah size takde then masuk kedai seterusnya - Bata ... Nampak kasut ni, sangat santek!!! Lama gila kot tak pakai heels ni. Tiba-tiba macam teringin pulak (^^,)Y

Tapi lepas fikir-fikir, cancel SEBAB nak mencari kasut bertutup, kan??? 

So, masuk Parkson dalam tu kan banyak brand kasut. Finally, the perfect combination!!! Heels and covered ... Apa lagi sapu ler!!! (^_^)



+

 

=

PERFECTION!!!


Rasanya lepas ni nak try cari boots pulakla ... Selera tak hingat.

Well, aku adalah jenis orang yang jarang sangat shopping-shopping ni. I think I mention it already in here, tapi way back punya entrila. The thing is once aku shopping, I will get the finest one. So, no regret afterwards but then of course still sometime, happened jugak which barang yang aku beli dah sampai rumah macam tak seelok masa kat shopping mall tu. HUHUHU - If that the case then REDHA JERH!

But this one I LOVE IT!!!!

Look at the color, memang masuk betul dengan jeans. Suka..suka..suka!!!

Ok, that should be it!

Ooo, want to share this picture!!


"IT SO FLUFFY IM GONNA DIE!!!" - Paroro in the house!!!

Okay takdela fluffy, K bai!



ToOdLeZ
 -Aisya-

Comments

Qalb said…
Hard to decide that who is more cute...;-)

Popular posts from this blog

My P.O.V - Shontelle her T-shirt song?

...there goes my chance (yg entah ke berapa kali)

When the love falls