Tag si Mo0nSyi...haih~!

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
- My V, of course ... gO figure!

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
- is dat mean bukan dari bank pa & ma??? ermmm.....tak de kot sbb aku dah blanje duit tu utk bebudak tuisyen aku...blanje diorang KFC .. err, pkra tu berlaku sebelum gaza dibantai teruk oleh Yahudi laknatullah baru2 ni...harap maklum! =\

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
- Rumah aku yang nun jauh di Penang =)

4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?
-InsyALLAH kalau bertemu dengan org yang tepat! berkekalan ler hendaknya sampai ke taman syurga....wah~!

5. Adakah anda dilamun cinta?
-Yupz...with a stranger...ngeee~

6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
- Bilik Siti Nurena Omar...akakakakakaka... =) ...My life is so sad...nak mok...

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
- Kamus Dwibahasa Oxford Fajar Edisi keempat (dikemaskinikan) ... Fuhhhhh~!

8. Apakah nama penuh kamu?
- AiSya d absolone darab konjugat L'Hopital d asymptote bt sandwich theorem al trigonometri al Kalkulusus ... juz call me Sya...haih~! panjang sungguh kalau tau dapat A kalkulus aku tak tau ler.

9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
- BOTH! the undivided love

10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
- A man who is meant to be with me and until death do us apart...boleh?

11. Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu?
- Fath (My childhood-and till death do us apart fwen!) hehehehe
- Ema Buntton
- Ena Morena
- MyraDona
- Mun
- Mirdo Gonzales
- Farida a.k.a Mar
- Zana Zykatoka
- Malena

10. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
- Yolah, habis sape lagi yang nak basuhkan? ekau?

11. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?
- Karambunai...enalah ni, dah menarik aku utk gi ke sana laks...huhu

14. Pelukan atau ciuman?
- Nak dedua...ngeee~!

16. 8 perkara yang amat kamu gilai.
- Dancing!
- Karaokeing (huh, adew ke perkataan tuh?)
- Bercuti bersama my familia!
- Berjogging di pagi ari setiap ari bila balik Penang...(Ummmmm....)
- The jogging guy!
- Taking mwah picture...hakhak...
- Shopping
- Mendapat sebarang anugerah atas sesuatu yang telah aku berjaya buat...haih~! (nak anugerah dekan gaks...sob,sob...)

17. 8 perkataan yang sering di ucapkan.
- "...Camner?"
- "Aper kes???"
- "Gegulahatikuuuu..." (bila teringat kat dak jog tuh...hehehe)
- "Gambate!" (kata semangat utk semua! buat keje yg senonoh je okay!)
- "Makkkk...." (bila teringat belaian manja mak aku...)
- "Stupid Donkey!" (bila aku marah kat seseorang jewk...huhu)
- "Baaaa...." (Bila duit aku dah hampir2 dah nak abis...kuikuikui)
- "Come here, you..." (Suara gatai...kahkah)

19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali.
as for now:

- Bunkface - situasi
- Leona Lewis - I will be
- Jessica Mauboy - Running Back
- Ost Awarapan - Tera Mera Rishta (Hak,hak...tetiber industan...terdengor dan terjatuh chenta laks...dah ler hero ala2 Brad Pitt...ngeee~!)
- Taylor Swift - Love Story (Dedicated to my Gegulahati... wink*~)
- The Veronicas - Untouched
- All Saints - Pure Shore (Nak buat videoklip lagu nihhhh!!!)
- Neyo - Back to what you know

20. 8 orang yg kamu mahu tag?
Semua yang membaca....jangan wat2 tak tau lak yer...huhu

Comments