Final Destination 4

First of all, I want to say this ... WtH?


Review kali ni berkenaan movie yang aku tgk baru2 ni ngan kengkawan aku...Final Destination 4 ... Cam biasa, aku mmg tak bape berkenaan dengan citer ni sejak aku tgk FD1 ... Sebab tah hape2 penyebab kematian diorang2 tu ... Dah tu mmg kejam giler lak tu...Aku rasa citer ni antara aku tgk dengan tgn lekat ke mata dari permulaan citer sampai akhir citer...sengal tak? Dahla tu, aku duduk dari tegak sampai dah makin lama makin menggelongsor ke bawah ...
Every scene of the death of the survivor mmg memualkan...Yang 1st death tu, pergh! nak termuntah aku ... Dah lepas tu, aku tgk sipi2 je...

The creator of this movie ni mmg ada killing minded ar... giler ar... dia leh wujudkan kematian tu in every little way....sangat kujam .... Erm, this movie come in 3D too...cuba ar tgk 3D punye kalau ada bran ar...hakhak ... Aku tak sanggup kot ... sebab aku ni berjiwa sentimental ... hakhak...tak de kaitan ... =P

But still, cam 1,2 and 3, hero mati last sekali and tidak ditunjukkan barely la sebabnya aku pun tak tau....
Aku rasa aku rela lagi kot tgk citer hantu daripada citer ni ... Too many blood and plus all those stupid consequences...ergh! very irritating ...
Tapi apa2pun, aku dah tertengok secara tak PLAN (haih~!) wit my fren ... 7 of us actually if im not mistaken ... Gilelah...pose2 g tgk wayang ... huhuhuhu...


As for last night, breaking fast dengan kawan aku masa kat kolej dulu, Baizurah ... huhu ... Dapat jugak makan laksa shack ... My favorite laksa johor + air bandung cincau dia .... pergh! mmg puas hati ... Jauh tu pergi umah mak cik tu, tapi yang best tuh aku TAK SESAT!!!! weeeeeeee~ Dari UPM ke Wangsa Melawati ... Jauhla jugak ... sesat pun masa dah sampai umah dia sebab terkonpius ... hukhuk...dah cam citer Eagle Eye aku ase masa tu ... Masa traffic light call kwn aku ni, "Bai, cepat bai aku nak masuk ke lepas traffic light nih??? cepat2 dah hijau..." hehehe ... mmg klaka ... Lastly aku tersadai tepi jalan dah kena tunggu dia amik aku sbb aku dah terlajak ke depan...huahua...aku nak patah balik ikut naluri aku tapi aku rasa better aku duk situ dendiam je hikhik...t kang makin melantun2 sesat aku ... mueheehehe...Tambahan laks de sebuah company arkitek kat area tuh ... well, i LURVE architects (sambil memain2kan jari jemari)... Ngeeeee~ ...

So, aku pun tunggu ler kawan aku ni dengan penuh keSABARan (haih~)
Sayang laks tak amik gamba ngan dia and makanan kitorang semalam ... kalau tak, leh post...huhuhu...kasi tergugat iman .... ngehngeh =P

Dah lama aku tak drive malam kira semalam i did it again la...abg aku yang 3rd tak kasi balik tapi aku rasa dia tak tau aku gi mana ... Aku pun balik ler umah abg no 2...Dekat kul 11 gaks la sampai umah ... Mana tak nye lepas makan gi umah kawan aku tu dulu...Dia suh test setiap kuih raya dia - Bloated semalam!
but really I lurve biskut suji ngan choc oat tuh ... nak belilah nanti buat buah tgn utk my parent in Penang =D


Hasilnya semalam aku dapat sepasang kasut and terbeli tudung ber'awning' and berselendang ... Tak pernah2 aku pakai tudung camtu ... Nak try untuk raya je kot =P


Huhu...dah, that's all the update news i have for you all readers...Have a nice weekend! =D

Comments

Popular posts from this blog

My P.O.V - Shontelle her T-shirt song?

...there goes my chance (yg entah ke berapa kali)

When the love falls