Catch up with me...

Accidentally involve dalam penjualan tudung dan selendang secara langsung ... Kakak yang aku kenal masa buat umrah aritu, dia yang suggest aku jual tudung tu ... Modal kitorang kongsi ... since aku takleh nak kuarkan banyak sangat modal kitorang buatla modal nisbah 1:3 =p
Jadilah tu ... Aku pun suka-suka je buat benda ni ... Mengisi masa lapang ... lagipun, best plak tgk tudung tu sebab lawa =D

Tomorrow, Ahad (21/3/2010) ada perlawanan 'Touch Rugby' wanita ... Team aku akan start at 9:00 am . Game pertama akan lawan dengan KMR. Game kedua pukul 9:40 dengan k14 (kalau tak silap) ... last game pukul 10:40 dengan k13 ... So, gambate wahai team-ku!!!
Kaki aku temporary sakit ... terlalu beria sangat training ... sangat nak menang dis year punya game lepas ni dah tak leh main dah ... wuuuuu~
Semua junior semangat, aku suka tengok semangat diorang tu ... InsyaALLAH boleh menang. Cuma kena polish sikit on game plan ... Malam ni akan diadakan gametalk untuk susun strategi.

Nervous so far dah kurang sebab dah try main dekat padang sebenar ... Diorang pun boleh main, kuat jugak sebab takdela semput semua ... Tomorrow gonna be big day for us.

Selain daripada tu, result test 2 dah kuar ... mmg macam hampeh and of coz salah aku tersasar sikit membuat keje2 tak berfaedah =p
2 subjek je pun sem ni tapi malas nak study tu tak hingat!
Makin kurang subjek makin liat nak study tapi takpe...penangan gak ni sebab lepas ni akan lebih fokus.
As for my FYP tak jalan lagi...muahahahahaha...tapi will work on it ... Aku punya sistem dah ada cuma nak kena add on beberapa function yang boleh menampakkannya satu projek tahun akhir...huhuhu

Lepas ni, aku akan aktif lagi dalam sukan ... yg penting aku buat apa yang aku suka ... my own will ... Kena tambah kalsium dalam tulang ... kahkah ... Tulang aku asik menjerit2 mintak tolong ... kuikui ... Kena buat sesuatu bout that ... Tadi nak buat susu Anlene sekali semut dah buat umah setinggan kat dalam susu aku ... kurang asam punya semut! takpe2 ... haih~

Hampir 3 tahun dekat UPM, baru ada kesedaran nak g berenang kat kolam renang yang disediakan dalam kawasan fakulti ... Rugi? Memang sangat rugi sape yang tak guna kemudahan yang disediakan...tapi yang aku tak faham kenapakan time kolam dibuka untuk perempuan sahaja dari pukul 3 ptg ke 5 ptg??? Bukankan time tu mmg masakla kulit kalau pergi berenang, lainla kalau kolam tu bertutup ... okies, dah cukup membebel =p

Nak pergi tengok Hot Balloon kat Putrajaya =D

Till then, tOoDleZ

Comments

Popular posts from this blog

...there goes my chance (yg entah ke berapa kali)

My P.O.V - Shontelle her T-shirt song?

When the love falls