Kau ketuk pintu belakang, Aku buka pintu depan

Sesungguhnya aku pun tak faham title aku pada entri kali ini ... Aku dapat baru je tadi masa sedang meng'scan' pendrive aku =D

Anyway, pass few days i've been thinking, macam bosan je berblogging ni or is it me yang tak pandai nak berblogging ... Aku suka baca blog orang yang ada je citer yang menarik perhatian ... As for me, aku takdela ada benda2 yang menarik untuk dikongsi pong =p
Saja suka-suka nak ada blog ... Dulu, blog aku ni macam tempat meluahkan perasaan but since i think it is not appropriate, aku pun stop brag about my feeling dalam ni ... Aku punya ayat kadang2 tak bertapis tu yang susah tu ... =p

Malam ni ada dinner di kolej aku for final year students ... Boleh tak nak komen kat sini??? =p

Apa yang aku boleh cakap "YOU BREAK OUR HEART"

Ramai yang tak nak attend dinner tu sebabnya buat kat Dewan Harmoni ... As for anyone yang tak faham, like "oklah,tu ... kenapa tak suka???" , "Dewan Harmoni, sound like a very big dewan" ... Okay, Dewan Harmoni itu terletak di kolej kami sendiri ... Tak macam Manhattan Ballroom kat Berjaya Hotel atau dewan kat Pullman, Putrajaya tu ... No...no...

So, semua macam kecewa dengan pengurusan yang tiba2 buat dinner yang patutnya best giler dan dah berangan-angan buat kat hotel besar like last2 years dengan tema yang lebih grand so we can dress up at our best that night - tapi tahun ni untuk batch kami macam ni pulak ... So, we all kinda frustrated and that's why we all tak mahu pergi ... I think it really hit them real hard that they have to persuade every each one of us to please join and just have fun that night...Hopefully everyhting going well tonight...Tak dapat feel kat dalam hotel besar pun tapi kalau dah menyeronokkan dah tak terfikir dah,kan??? =p

Setelah ditelefon dan disuruh turun pada malamnya dan kemudian diselit nota di bawah pintu - Aku pun mengambil keputusan untuk pergi, kesianlah pulak ... Well, just enjoy the night - As some people says just make it like your last reunion with your batch friends, you wouldn't know when you will have a chance to have that kind of reunion in the future, right?

So, im going tonight!

Banyak benda tak menjadi last2 sem ni ... Last week, game touch rugby also dissapointing... Kemenangan hanya dapat diraih untuk game pertama saja ... Kami beruntung sebab satu kolej yang patutnya bertanding dengan kami tarik diri ... So, kami dapat save tenaga ... Game pertama kami adalah dengan k14, which i can say quiet tough juga since dalam team aku semuanya first time main ... So, aku pun tak boleh nak blame diorang ... Diorang buat habis baikla tu kot cuma masing2 stamina kurang - itu pun salah satu faktor hilang fokus dan cepat penat dalam padang ... Dengan k14 kami menang 15-5 ... Dengan kolej seterusnya iaitu k13, kami kalah - aku dah tak ingat berapa ... Last game dengan K16, lagilah sedih!
Kami kalah, 25-0 kalau tak silap ... Honestly, memang kalah malu sebab banyak bola yang di'try' diorang semuanya hasil balingan kami yang entah apa2 ... Diorang rampas bola dah terus lari buat try ... As for winger, akulah tu and the left side winger dah tak larat nak kejar, so we out!


Hari Khamis aritu, buat post-mortem ... Aku nasihatkan diorang lebihkan training, buat sesuatu untuk tambah stamina ... Aku pun tak nakla be so hard on them, right ... Cakap jela, hope diorang stay in touch rugby k5 ni sampai diorang habis belajar ... We also plan on designing our own touch rugby k5 t-shirt!!! (^____^)


Oklah, think i said it all ... Next entry tak tahu bila lak nak post =p
Nak kena siapkan FYP dalam 2 minggu ni jugak ... Nak tambah apa yang patut ... Hopefully, siap before final exam ... Nak bertenang je time exam nanti =D

Alrite, till then
-ToOdLeZ-



p/s: Sesiapa yang nak khidmat make up tu bolehla ke bilik bacaan blok kalui - make up done by miss Aida (i suppose) =D

Comments

Popular posts from this blog

...there goes my chance (yg entah ke berapa kali)

My P.O.V - Shontelle her T-shirt song?

When the love falls