- Demam Chenta? -



Hehe, suka-suka nak kabor...
Aku demam secara tiba-tiba semalam ... Entah lor nape ... Maybe sebab terlebih kuat wat keje plus selalu tido lambat menyiapkan novel (mlm2 senang dapat ilham, ngeee) ... huahuahua... Let's see wut I did yesterday, bangun pagi jog atas mesin tuh about 3km then cuci keta ayah aku (well, surprise utk dia coz dia balik aritu) then tolong mak aku mengemas umah, all done non stop...Habis semua keje terus badan aku sejuk semacam, rasa tak sedap mula merayap2 ke seluruh badan... Haih~ tak leh jadi nih, aku pun makan panadol then berselimut...serasa aku dah lama aku berselubung tapi still tak berpeluh2 ... Dahlah malam tu nak drive gi amik ayah aku ... camno tu? Tapiku gagahkan diriku ini untuk terus sihat sekejap ... Malam tu makan lagi panadol actifast, tertido kejap ... Then, ayah aku call dia dah kat Parit Buntar ... So, kena bersiap sedia ... Aku terlajak tido tapi still aku bangun dan gi amik ayah aku together wit my mom la ... Kuar2 kete aku terlanggar batu tepi umah, habis calar bawah keta teruk gaks, and the worst part is KETA BAPAK AKU TUH! WAAAAAAAAAAAAAAAAAA camno nak gitau tuh?
Aku pun tak bagitau lagi sampai sekang...hakhakhak tapi mmg kalau tgk betul2 akan kelihatanlah beberapa calaran yang sangat bersepah2....hakhak, jahat sungguh aku ni...aku ingat lepas dah batu tuh sekali idok le plak...
Hurm...aku pun buat selamba jew sampai arini...Aku pun demamkan teruk lagi tadi malam so kira pass la ek...hehe...


RESULT???
Mana resultnya tak de pun....marah!
Itu lagi satu yang aku perlu hadapi and bakal merubah hari2 aku yang akan datang...haih~!
Mesti nanti dah tak de mood nak siapkan novel aku yang hampri nak siap tuh...huaaaaaaaaaaaa


SI TOPI KELEDAR MERAH ...
Hurm, really miss dat guy....demam ni pasal dia kew? erk~! =P

can we bring yesterday back around
coz I noe how I feel about you now
I was dumb, I was wrong I let you down
but I noe how I feel about you now

Comments

Popular posts from this blog

...there goes my chance (yg entah ke berapa kali)

My P.O.V - Shontelle her T-shirt song?

Gabai dalam kenangan (^________^)