Down With Me ...


& Pengyou =)


Dengar lagu nih dulu...huahuahua =P



Lama kan tak update??? Lamakah? =P

Malas nak type...Juz check out picture jela yew... huhu


FINISHING SCHOOL

Picture ni masa Finishing School aritu...sangat best walaupun pada mulanya macam nak tak nak je + tak suka giler ... Dahla parent aku ada sini masa tu...so, hangin tak dapat balik nengok diorang but still malam tu dapat kuar makan sama2 ngan diorang ... huhu =)

Gadis2 ayu ... hahaha =P






This one if im not mistaken kat Nicole, Alamanda ... hahaha ... dalam fitting room pun menjadi...tapi ni lah antara shopping paling bertenang penah aku tempuh ... tak kelam-kabut ... salesgirl tu pun layan je kitorang nih...



Amik baju tak hingat! hehe


Balik daripada Alamanda tu, tersesat...huahua....mmg sangat klaka tapi best sebab sesat pun lalu jalan2 yang best...mmg cantik memalam kat sana


SNAP-A-JOB

Now, beralih kepada event Snap-A-Job yang tarikh kejadiannya pada 23 Julai 2009 (kalau tak silap jugak) ... Buat kat PWTC, student UPM sampai paling awal...org belum setup lagi dah kitorang sampai...dah tu, kitorang paling awal habis melawat setiap booth...Lepas tu, apa lagi...kiter ke bangunan sebelah!!! weeee~!




Muka aku yg suci murni...huahuahua

Nyam...nyam...ngah lapo =P


SHOPPING KAT MID VALLEY




Lunch kat Secret Recipe yang servis tak best langsung tu...aku ase ada citer lam post sebelum2 ni...huhu





Aksi dumb blonde - "Sudu ke ni??? camne nak guna??" hehehe =P




Kejadian seterusnya....Beraksi atas motor Rauf dengan Myra....hehehe





This one yang paling latest ... Pergi Alamanda, satu hari sebelum puasa....huahua...makan cam org tak ingat dunia...Niat di hati nak tengok The Proposal tapi dah habis rupanya...Check ticket online memang kekadang tu tak leh pakai gaks ... Konon ada tapi sebenarnya tak de ... Last2 tgk kartun cite UP! .... weeeee~! memang sangat best! Budak tu sangat cute tapi apa yang menjengkilkan orang kat belakang aku...not exactly blakang akula tapi dekatla jugak...Dah nama pun kartun mestila ada unsur2 tak logik...yang nak bising2 tu pe hal!? nak tgk citer yang serius gi ar tgk GI joe ke... Very annoying those kids!

Citer tu mmg sangat cute, sangat sweet, sangat penuh dengan kasih sayang .... hehehe =)
Must watch bagi yang tak tengok lagi...tgk 3D punya sure best!


CUCI KETA

Sebelum kuar nak ke alamanda ... gi cuci kete dulu ... kihkih ... yang ni pun nak letak ... =P


LUNCH KAT NOODLE STATION

Perasaan : unidentified (ME!) Syntax Error for Myra ... kahkahkah

Kepuasan : Absolutely 0 satisfaction minus drink

Bak kata Ema, "Aisya, i noe dat face..." Sesunggunya aku tak tau ler, aku makan kenyang tapi lidah ni cam tak makan apa2 je rasanya. (T_T) sob...sob...



Telan jela ... gulp!


Myra dengan muka redhanya (senyum buat2...tak leh blah) sebaik mendapat order...Sesunggunya yang dalam buku tak sama dengan yang nyata Myra...huahua


Pandangan mata Ena masa ni cam seseorang ar...hurmmm...



MINUM PETANG DI SECRET RECIPE

Perasaan : so...so...

Satisfaction : Bloated!


Myra yang tengah khusuk menyediakan teh organik ... Aku pun tak tau pe motif dan mimpi dia malam sebelum yang menyebabkan dia buat order air tu...huhu




Kek yang myra order ... Classic cheescake...mmg sedap!



This one is mine...TAK SUKA! nak White Chocalate Macademia (WCM) tapi kakak tu kata Pecan Butterscotch ni lebih kurang sama je ngan WCM ... RUPA MMGLA SAMA TAPI BUKAN RASA! (T_T)


Kek Ena...Chocolate Brownies wit nut



Kecewa tak dapat WCM (T_T) ... Myra aku tak tau nape dia camtu...tiru aku ler tuh! hehe

Mode bertenang


DALAM LAB - SOFTWARE TESTING


Sebagai kenangan2 nanti =P




Kejadian sebaik selesai test OS (Operating System)

Akibat terlalu stress sebab baca lain yang kuar tak lain cuma memory shortage ... huahuahua
Lantas aku menekan pedal minyak sampai le ke sini ... Masjid Putrajaya ... Ramai jugak orang memalam kat sini ... yang berdating pun de... aku pun tak faham, apa motif berdating kat area masjid nun...Ada 'markah' bonus ke??? =P

Myra yang keletihan akibat tak cukup tido, study bagai nak rak...huahua...aku pun study gak tapi boleh diibaratkan seperti pantulan cahaya ke cermin....terpantul kuar balik...kihkih...aku sangat main2 sem ni ... sigh~!


....tapi alhamdulillah, main2 pun result tak der ar cam corrupt habiskan ... weeeee~! =) dats wut i like about me =D

Lastly, Weekend bersama Ena

Kitorang wat facial....hehehehe...pakai mask je pun ... gamba pakai mask tak leh dimasukkan dalam ni sebab Ena tak kasi....Aku kena marah~

Tengok output dia sudeh~
Bersih, suci dan murni .... huahuahua


Sambil2 tu study & wat assignment


Fuh! panjang giler entry aku kali ni....letih aku nak susun atur gambar... Sebab dah lama tak update kenala kasi selambak sekaligus...hehehe

Kesimpulannya....aku memang suka the whole weekend walaupun masa minggu test aritu cam agak tekanan gaks sebab blom bersedia mental dan fizikal ... hehehe (poyo jerk!) ... Hurm, sekang dah OKAY! Even semakin okay! =D

SELAMAT BERPUASA UNTUK SEMUA!!!


p/s: myra ko tunggu sangatkan post ni??? selamat membaca =D

Comments

eiNa said…
gambar pakai mask..private lah babe....org tertentu jer bleh tgk..
tp gambar ko xper ...letak jer..mesti ramai nk tgk kan?ahaks!!
hehehe...ko komen aku...aku baru pasan =P

Popular posts from this blog

My P.O.V - Shontelle her T-shirt song?

...there goes my chance (yg entah ke berapa kali)

When the love falls