Tag Ema Chan - Nombor????

SENARAI KESYUKURAN NUR AISHAH

Tag ini adalah daripada Nur AsilaAkma binti Mohd Nawar
Sesiapa yang dah tertengok dan terbaca message ini kena buat tag ini....siapa ngelat korang akan dihantui oleh dia ni seumo hidup anda ... muahahahahahaha =P

1. Saya bersyukur saya dilahirkan sebagai Islam
2. Saya bersyukur saya dilahirkan di dalam keluarga Dawood Gany dan Hawa Bee ... wink~!
3. Saya bersyukur saya dilahirkan sebagai perempuan - Senang dapat pahala & tak yah tanggung dosa sesaper...tanggung dosa sendiri je...lalalalala~ ... Plus ada cuti seminggu tetiap bulan .... jgn jeles kaum lagi satu, hakhak =P
4. Saya bersyukur saya sangat tomboy msa bebudak (baru ar adventure) tapi bertukar feminin bila dah besau (menjadi kesayangan semua orang....lalalalalala~)
5. Saya bersyukur saya sorang je perempuan dalam famili saya dan bongsu laks tu...ngeeee~
6. Saya bersyukur mempunyai 3 org abg yang best dan tegas in certain time dan tidak mempunyai saudara perempuan yang lain...kikikiki =P
7. Saya bersyukur saya dilahirkan sempurna sebagai seorang manusia. (bukan perfect segala2nya - cuma cukup tgn, kaki, tak cacat..hehe)

8. Saya bersyukur saya dapat belajar dalam mode senang + tenang kerana mendapat sokongan my parent yang sentiasa memberi sumbangan dan perbelanjaan...muahahahaha =P

9. Saya bersyukur saya masih diberi petunjuk dalam segala yang saya buat dan selalu diselamatkan oleh DIA ... Kadang2 buat saya terasa WELL PROTECTED!

10. Saya bersyukur saya sentiasa mempunyai teman berbicara walaupun kadang2 apa yang saya bicarakan ntah ape2 (hehehehehehe... =P)

11. Saya bersyukur saya sentiasa dapat apa yang saya nak walaupun kadang2 makan bertahun2...saya tetap bersyukur!

12. Saya bersyukur saya selalu dipertemukan dengan lelaki2 yang ntah ape2 tapi still saya mendapat pengajaran dan kembali berfikir tak semua orang kita boleh percaya bulat2 walaupun muka nampak baik macam ustaz!

13. Saya bersyukur saya tidak pernah lalai dalam mengerjakan suruhanNya walaupun kadang2 saya cam terasa jahil gaks dalam certain thing (dah tau wat2 tak tau ..... muehehehehe)

14. Saya bersyukur saya tidak pandai berdendam cuma marah masa dalam keadaan yang membuatkan saya marah je (paling lama 2 minggu - lepas tu dah okey! I forgive you may ALLAH bless you)

15. Saya bersyukur saya tidak mempunyai ramai peminat yang membolehkan timbul niat di hati untuk jadi playgirl...lalalalala~

16. Saya bersyukur saya tidak pernah involve dalam kemalangan jalanraya setakat ni walaupun kadang2 saya suka bawak keta cam samseng jalanan atau org lain yang bawak keta cam samseng jalanan...muehehehehehehehe =P

17. Saya bersyukur saya masih bernafas hari ini supaya dapat saya betulkan kesilapan diri dan memuhasabah diri untuk menjadi insan yang lebih baik.
18. Saya bersyukur di mana saja saya berada saya tahu siapa diri saya and pandai ler jugak nak behave =P
19. Saya bersyukur keluarga saya sentiasa mengambil berat perihal saya walau di mana saja saya berada.

20. Saya bersyukur saya dapat juga masuk universiti walaupun perjalanannya amat panjang =P

21. Saya bersyukur saya merasa juga duduk asrama yang kehidupannya agak mencabar dan memberi banyak pembelajaran baru kepada saya.

22. Saya bersyukur saya sentiasa mampu membuat orang tertawa walaupun saya sedang bersedih hati.
23. Saya bersyukur saya sentiasa dapat mengawal emosi saya bila sesuatu perkara terjadi (Selalu lepas kat dalam blog ... akakakakaka)

24. Saya bersyukur saya pernah jatuh buaian sampai patah tangan sebab lepas tu saya dah tak degil cakap parent saya lagi sebab dah serik punya pasal mengenangkan betapa sakitnyew nak masukkan balik sendi yang terkuar landasan...akakakaka...

25. Saya bersyukur pointer saya tak pernah menurun dari yang sepatutnya ia berada....hehe

26. Saya bersyukur mendapat rumate bernama Nur Asila Akma binti Mohd Nawar yang betul2 mengajar saya erti kesabaran dan mengawal marah yang meruap2 tu...(ya, saya sangat mahu memukul anda sekarang...)

27. Saya bersyukur dikurniakan badan yang sihat tetapi selalu dimanipulasi oleh rumate saya yang mendakwa saya gemox. Ya, rumate saya mmg sangat sadis!

28. Saya bersyukur selama hari ini saya diberi peluang untuk melakukan apa yang saya nak.

29. Saya bersyukur dipertemukan dengan seseorang yang pernah membahagiakan hidup saya dan memberi pengalaman yang paling bermakna buat saya =)

30. Saya bersyukur kerana disuruh buat tag ni sebab tag ni sangat bermakna buat saya (ayat poyos...)
Sesungguhnya tak mampu nak senaraikan semua .... 50 is a big number, aku banyak kije len nak wat selain memikio bendalah ni....so, i just list down anything that cross my mind... Anyway, aku mmg sangat bersyukur dengan segala benda yang diserahkan kepada aku, diujicuba ke atas aku, diperkotak-katikkan ke atas diriku, dihinjak-hinjak ke atas diriku dan yang sama waktu dengannya....Juga diberi dengan penuh kasih-sayang kepadaku...Thank You!!! =)

I LOVE YOU ALL

Comments

Popular posts from this blog

...there goes my chance (yg entah ke berapa kali)

My P.O.V - Shontelle her T-shirt song?

Gabai dalam kenangan (^________^)