Never meant to be so cold

Hari ni antara hari paling lazy aku ... duduk dekat dalam bilik sambil mengonlinekan diri - Facebook, yahoo mail, youtube, blogging ... Then, check out novel aku yang 90% siap itu - Dah lupa jalan citer, dah kena baca dari mula balik (296 pages - waduh2!!!) Tapi bukan itu cerita untuk entry kali ni ... Aku nak citer pasal ROCK KAPAK OMPUTIH!! harhar =p



Since i've been checking out youtube dengan lagu2 latest lately (lagu si Lady Gaga - Bad Romance tu mmg menakutkan ... Napelah dia suka wat videoclip yang camtu??) tapi tiba2 aku teringat one group rock yang aku penah listen to their music ONCE UPON A TIME ... haha ... Staind

Haih~ bila teringat balik masa tu, mmg sangat layan lagu2 diorang ni ... 2 of their songs are my favourite - So Far Away dengan Outside...




Aku masukkan dalam entry aku lagu Outside tu ... best tak??? best kan????? heeeee =D

Ada lagi satu - This one ada kenangan ar but tak leh lak nak embed dalam ni ... Song from Crossfade tajuk lagu Cold ... Aku suka betul lagu ni (walaupun sampai sekang aku tak faham APAKAH videoclip lagu ni??? - Apa2pun gua suka sore lu bro), sangat emosi and plus part vocalist dia goreng, pergh~ layanzzzzz (masa bila laks bertukar fitrah jadi minah rock ni???)
Aku ase cam buang tabiat sekarang ni, okey ... hehehehe

Tapi seriously, macam best lak ingat kenangan lama ... hehe ... It hurt tapi best! =D

Kesudahannya aku tak baca lagi buku umrah aku ... Camno tu??? Makin dekat ari nak pergi cam makin liar lak diri ... Agaknyew, insyALLAH balik dah takkan buat dah kot benda2 nih - Kira kasi chance kat diri sendiri =D

I'm so missing the old me sekang ... zaman cintan-cintun dulu (shweet moment walaupun sekejap) ... zaman duk umah sewa, masa2 dengan my housemate yang gila2 kadang2 tu ... Haih~ rindunya saat tu ... Ingat lagi, kejadian2 yang best berlaku masa duk umah sewa kat Shamelin dulu ... Si Ila (my housemate) tertinggal kunci bilik dalam bilik and dia pegi lock plak pintu dari dalam - Apalagi kena pecahkanlah tombol pintu tu (Ini dilakukan oleh bf Eza which now husband dia aweady) ... Nak sorok daripada pengetahuan tuan umah kitorang cover ngan majalah tampal kat tombol berlobang tuh - Sangat nates memasing tapi last2 gitau juga kat tuan umah ... She's okay, tapi dia tak buat baru, dia biarkan je - Pepandai le kitorang nak cover.
Tapi yang best ape, idea masing2 tak HINGAT - nak try masuk ikut tingkap luarla ... Helo, kiter duk apartment kot (ingat spiderman,kah?) - Asenya tu idea aku tuh (lalalalala~)
Tapi macam leh capai, dari beranda tu ke tingkap bilik tu tapi of coz la kena lelaki yang buat tapi susah ar jugak - hehe (dah pecah pun tombol tu...haha - usah dikenang lagi =p)

So, conclusionnya ... INGAT AKU LAYAN LAGU2 TANGKAP LENTOK JE KEW??? Bila dah makin dewasa ni (cey...) kita tuka selera to R&B and Soul, yang sentimental skit - yang tak memekakkan telinga nih ha ... Kalau ikut aku dulu, aku listen to Breaking Benjamin, Lost Prophets, 3 Days Grace, Staind, Metallica, Lifehouse, Guns & Roses, Greenday, Blink182, etc ... Semua tu secara kebetulan (Aku ni universal listener - apa yang best aku layan) Cuma sekarang zaman lagu rock yang best dah cam tak de lagi unless for U2 (magnificent) - ni kira yang aku still leh layan sekangla dengan Foo Fighter lagu wheels diorang tuh ... I think aku suka sound of the guitar la - Kalau macam best olahan dia tu, aku leh layan lagu tu ... I don't know it maybe runs in the family =p

Okaylah, itu je citernya dah nak sambung mengarang =D


ToOdLez

Comments

Popular posts from this blog

...there goes my chance (yg entah ke berapa kali)

My P.O.V - Shontelle her T-shirt song?

Gabai dalam kenangan (^________^)