Aku yang tengah buhsan... - #2


Dah minggu kelima dah LI rupanya....macam sangat sekejap masa berlalu....Sistem aku pun dah siap dan itulah yang menyebabkan aku kebuhsanan tahap dewa sekang nih...aku nak suruh diorang ajar aku (SURUH...kahkah) benda lain...ajar PHP ke, guna joomla ke...ajar apa yang patut pasal server ke...Masalahnya sekarang, keadaan bilik unit ICT nih tengah macam tongkang pecah sebab diorang plan nak renovate bilik nih....melengkapkan dengan perabot2 baru dan buat tambahan sikit dekat belakang berhampiran dengan pantry (Aku citer camla korang leh imagine kan... =P ) ... Aku ase aku dah menguap untuk ke seratus kali gamaknyew




Hari ni kes pertama aku tersangkut dalam kesesakan jalanraya on the way nak gi keje...memang aku rasa cam nak termuntah dalam kereta tuh...Aku alergi laks duk lama2 dalam keta...huahua...ntah sejak bila ntah aku ada tabiat tuh...Rasanya ada accident besar2an kat tol nak masuk ke bridge tapi effect dia sampai ke Jalan Sg.Dua nak ke Permatang Pauh....melampau betul! Aku dah la bawak manual...main clush ngan break, giler lenguh kaki...cam dah nak tercabut kepala lutut nih...dahla tu, lambat masuk ofis! Akibat jam yang melampau tu dekat pukul 8:25 baru aku sampai ofis .... Bayangkan aku kuar umah kul 7:15 ...selalunya 7:45 cam tu dah boleh sampai...mmg sangat menguji kesabaran sungguh...Sampai jer Poli aku pergi park kat tempat pelawat sekang dah tak senang duduk sbb takut pengarah tgk "staf" parking kat tempat pelawat...hehe...takpela bukan selalu pun...hahaha... =P

Lagi ape g ek nak citer....hurm, disebabkan kebuhsanan tahap dewa gaks aku dah masukkan macam2 function dalam sistem aku...hahahahahaha...dimulakan dengan restriction untuk kemasukan no matrik dengan karakter yang tidak melebih nilai yang ditetapkan, lepas tu validate untuk emel, emel tanpa '@' ngan '.' tak diterima....lepas tu Right click disable....hahahahaahhaha...sekang dah tak tau nak wat apa dah....Patutnya dah boleh buat report dah tapi tak bawak plak requirement dia...nanti kang buat sesuka hati salah pulak....

Cadangkan sikit citer ape yang best kat pawagam sekang nih? kalau ada citer best nak gi tengok ngan abang aku ar...sian dia sejak datang sini aku tak ajak dia kuar lagi...huhu...Leh pow dia...huahuahuahuahua..adik yang jaat =P

Comments

Popular posts from this blog

...there goes my chance (yg entah ke berapa kali)

My P.O.V - Shontelle her T-shirt song?

When the love falls