Bengong kejap ... sigh~! - #1

Hari ni abg aku yang kat KL tu, the 3rd one balik...Dia msg aku malam dalam kul 12 lebih, time tu aku dah diulik mimpi dah tapi still aku tgk gak msg tuh sbb I was msging wit someone....yang bestnya tuh, aku baca lepas tu aku letak hp tuh, sambung tido...aku cam terbawak masuk lam mimpi, kahkah....esok paginya tu, macam kilat sambar aku terkejut bangun tgk hp, aku terlupa nak gitau ayah aku yang abg aku akan sampai dalam kul 4 pagi camtu....Dari luar, dah dengar ayah aku hidupkan enjin keta, sah ayah aku dah nak gi semayang subuh, aku cepat2 gi bukak tingkap panggillah ayah aku....waaaaaaaaaa, aku kena gelak jer, ayah aku ngan mak aku sekali gelak....abg aku dah selamat kat bilik dia siap tido lagi, dia sampai kul 3 lebih camtu....MALUNYA aku!!! dah la ngan muka baru bangun tido, rambut mengerbang....kepala aku ar yang biol kejap bangun mengejut camtu....MENCI!!!!
Hampeh sungguh ar abg aku nih...lagi best, aku leh lak g call dia yang dah sedia ada dalam umah tuh, dia hang up....kureng sungguh!

kesimpulannya, kalau ada msg tgh2 malam tu, tak yah layan dah....itulah akibatnya...sakit kepala aku siut...tak hilang2 g nih.... =\

Comments

Popular posts from this blog

...there goes my chance (yg entah ke berapa kali)

My P.O.V - Shontelle her T-shirt song?

When the love falls