Humming to it~


Jangan bimbang oh Sayang,

di manaku berada,

dengan siapaku bersama,

jangan bimbang ku tetap kau yang punya



Satu petang yang indah, aku dah sampai kat umah dahla...tetiber berkumandang satu lagu nih, cam best je layan...besa ar, aku nyew favorite radio station fly.fm...huhuhu...Aku tak tertangkap lak tajuk lagu ngan penyanyi dia, mcm joe flizzow ngan Yuna....suka hati aku je...hahaha, ase sore seksi skit Yuna... =P

Erm, myb gaks group ahli fikir nun...tapi tak tau ar...tapi part gal tu nyanyi cam best je...i keep humming to the song yang dat gal punya part...perasaan lagu tuh, cam menyanyi sambil memakan lolipop dan berjalan2 di tepi pantai sambil memegang sandal....wah~! (panjang lagi kalau nak diikutkan...hehehehe)
tapi serius nak cari sape penyanyi lagu nih....dah terjatuh cinta ngan lagu nih laks....hehehe...

Comments

eM. said…
kau yang punya - malique feat. najwa~

Popular posts from this blog

Tag Lagi ...