Semalam,arini n esok???


Semalam....


Sambutan besday kak Sarmila...Disebabkan permintaan terhadap kek secret recipe sangat tinggi, jadi bos pun pegi la beli , wat suprise...Bluberry Cheesecake....not really my favourite tapi blasah jela....Dia kata yang aku nak (white choc macademia) tak de dah....tapi sedap gaks blueberry cheesecake nih...

Lain2 kuih2an tgk jela kat lam gamba nun....Meriah gaks la semalam...Lepas makan2 meeting, boleh? huahuahua...diorang mmg sangat selamba...kihkih =P
Tapi tu yang best tentang diorang nih....dah cam close sangat....Aku pun senang masuk ngan diorang nih.

Hari ni....


Kek yang dibeli oleh En.Tommy...still from secret recipe tapi aku tak tau ape nama dia....cam tiramisu tapi en.Tommy kata bukan...makan jerk! Masih kek present untuk kak Sarmila...hehe...

So, dah dua hari melantak kek....(sia2 je wat larian 8 round aritu....sigh~)

Hurm, hidangan hari ni....ada laksa, sate dan kek tadi tu ler....hurm, semua aku makan...lalalalala~


Hepi burpday untuk Kak Sarmila...trimas kerana meng'sponsor' makanan...Dia paling dapat makan banyak kek...kek dari husband dia tak masuk lagi nih....husband dia hantar a bouquet of flower siap de teddy bear + kek....Husband dia keje kat pelantar, so .... isnt dat sweeeeeeeeetttttttt.........so thoughtful =D

HAPPY BIRTHDAY!!!

Esok makan apa laks???????hurm......... =D

Comments

Mar Aida Farida said…
blubery chesecake tu aku penah mkn kat umah zana..sedap3..
nanti kite order yer mar yea...alololo...nak makan kek la tu yer??? hehehe

Popular posts from this blog

My P.O.V - Shontelle her T-shirt song?

...there goes my chance (yg entah ke berapa kali)

When the love falls