Ouch! - #14

Akibat lari tak hingat dunia...aku ase aku dah mencederakan kaki aku sendiri...ingatkan sakit kejap je...hari ni aku dah sampai tahap menjengkit bila berjalan...WAAAAA~! tak leh pakai heel!

Aku ase ari Sabtu jog tu yang menyebabkan separa sakit...ari ahad aku gi blasah lagi jog tahap konon hebat, huahuahua...terus urat kakiku terseliuh asenyew (hurm, guruh berbunyi kat luar nun...setuju nampak!) ... tapi nak citer betapa nikmatnya lari tak henti ni, tapi kalau korang tak biasa jgn buat, kang ada lak yang pengsan tak bangun2 dah...uish, simpang! Biler kiter lari sambil mendengar lagu dan bebelan dj, asenyew semua prob fly away (tak semua tapi sikit2 tu membantula...) lepas tu leh skodeng org tapi disebabkan takde pun jejaka2 yang rajin nak bangun jog kul 630 pagi, aku pun meneruskan jog aku dengan memandang persekitaraan yang bolehlah dikatakan indah...hehehe...

Dalam kul 730 camtu barula muda-mudi berpusu2 datang masuk stadium...agak annoying gaks ar sbb cam menganggu aku je...hehehe...cam aku punya lak tempat tuh...but still dah lama aku cuti satu wajah tu yang aku tak nampak2 dah...mana dia pergi? dah kerja ke? dah tak duduk sini ke?

Akibat masalah kesihatan, aku pun memberhentikan larian yang baru nak masuk 6 round....mmg stamina aku kurang giler...ari sabtu leh lagi wat 6 round (agak berbangga gak la, sebab aku dah lama tak jog beria2 camtu...haha...kadang2 stress ni bagus gak... =P)
and nih jugak adalah disebabkan rumate aku yang sangat kejam kata aku dah gumux!....sebelum balik upm aku kuruskan balik ek...ko kan suka tgk aku kurus kering lepas tu complaint....aku gemuk complaint...aku kurus pun ko complaint....aku sepak laju2 kang....u go get ur bump an excercise...slim them down!

Hurm, dah nak abis dah cuti...Lagi 11 ari...macam malas nak balik pun ada & suka nak balik jmp kengkawan pun ada....camne tu?

Lepas ni, dah takde masakan mak yang best...malam hadap quaker oat yang aku decorate dengan pelbagai makanan tmbhan nak bagi lalu makan...WAAAAAAAAA~! siang ari makan kat fudcourt yang kadang2 sedap kadang2 membuhsankan....Bangun pagi pergi kelas, kena kejutkan kengkawan yang susah bangun pagi...assignment, xam, assignment lagi, project...haih~! tak per, semangat2!! Lagi setahun je...hahaha...

HA! ragbi sentuh! Itu yang paling ditakuti ... napela cam dah tak semangat nak main? aku cm nak jadi tenaga pengajar je, aci tak? hehehehe... =P
Dah kena promote lagi suh bebudak baru masuk....sigh~! (banyaknya mengeluh....) ... freshie kali ni dengar banyak budak sains, tak tau ler diorang nih jenis suka bersukan or not...kalau ramai yang masuk de la back up utk kitorang yang dah nak abis nih...Kesian lak tgk K5 punya sports team....cam hidup segan mati tak mau je....(no offend) tapi mmg macam tu apa yang aku tgk....Org tulah yg main ragbi, diala yg main bola, dia yg main sofbol...muka samaaaaaaaa je...Hopefully, tak terjadi lagila camtu...

Hurm, dah kul 1:20 tghari...masa aku nak berehat...sape nak join??? jom!!!!
Mula...ZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...krooooooooooohhhhhh.......

(-_-)

Comments

Mira said…
aku nak balik!
balikla myra oiii...sape pun tak marah ang nak balik...hehe
eM. said…
hukk..cepat2 la balik..
aku perlukan korang semua..
*i have nobody*

ko memang dasar gemuk..tapi tak caya
it goes straight to ur bum,bebeh..
ko nih mmg rumate yg suka memberi seksaan zahir dan batin...myra aku hire ko blasah si ema nih nek sem t! DEAL!?

Popular posts from this blog

My P.O.V - Shontelle her T-shirt song?

...there goes my chance (yg entah ke berapa kali)

When the love falls